iknesli Kurucu-Yönetici'sinden açıklanası durum

Herkese sevgi ve selamlar…

Öncelikle uzun zamandır yazmamış olduğum için ideallerim, inancım, çabam ve kendi ellerimle her şeyini hazırladığım amatör blog’um ve amatör ruhum adına üzgünüm.


Sadece İnsan Kaynakları Yönetimi’ne dair kitaplar okuyarak, sertifika alarak, uygulamaya azıcık ucundan tutunarak, daha çok araştırıp tecrübe kazanamadan yapılabilecekler bu kadardır sanıyorum. En azından ben şansımı, şartlarımı, inancımı ve çabamı daha iyisi hatta en iyisi için kullanmaya devam ediyorum. Bu sırada motivasyon kaybı, iş hayatının verdiği yorgunluk, hayal kırıklıkları ve daha pek çok olay/durum ara sıra mola vermeme sebep oluyor.

Çok ziyaret edilmediğini bilmeme, hatta aşırı derece amatör bulunmasına rağmen İKNESLİ benim kendi çabamla kurduğum, yazdığım, alıntı yaptığımda bunu dile getirdiğim, altında linklerini yayınladığım, sıfır destek ile ilerleyen sevgilim,hayalim,inancım, AŞK’ımdır.

BU BENİM TUTKUM…
Her şeye rağmen, inanmayanlara, basite alanlara, destek vermeyenlere, negatif enerjileri ile beni düşürme adına çabalayanlara inat, sevgili blog’umla İNSAN KAYNAKLARI UZMANI olma yolunda sessizce ilerlemeye devam edeceğim.

Asla bir tanıdığımın torpili olmadan tecrübesiz olduğum bilinerek bir işe alınmayacağımı bilmeme rağmen, tecrübeli İnsan Kaynakları Uzmanı isteyen herkese buradan bolca sevgi ve selamımı da iletiyorum. J

Herkese de aynı şekilde inandıkları her ne olursa olsun çabalamaları konusunda destek olmayı görev biliyorum.


Ulaşmak isteyenlerin nasıl yapacaklarını bildiğine inanıyorum….

1 yorum:

  1. İletişimde doğallığı yakalamışsınız güzel, bu da Ahmet Şerif İzgören'in" Dikkat vücudunuz konuşuyor" kitabında yazıyor.İsterseniz o kitabı da bitirdikten sonra yollayabilirim aynı yukarıdaki metin gibi bahsettiğim kitapta okuması zevkli.İş yaşamınızda hak ettiğiniz kıdem'e ulaşmanız dileğimle ve saygılarımla

    YanıtlaSil